2006-09-27 00:28:35Kim

Love me tender

Love me tender 溫柔的愛我
Love me sweet 甜蜜的愛我
Never let me go 決不讓我走
You have made my life complete 妳已使我的生命完整
And I love you so 而我也如此愛著妳

Love me tender 溫柔的愛我
Love me true 真誠的愛我
All my dreams fulfilled 我所有的夢實現了
For, my darling... I love you 給我親愛的~~~我愛你
And I always will...我會永遠如此

Love me tender 溫柔的愛我
Love me long 一直的愛我
Take me to your heart 帶我進入你的心
For it’s there that I belong 到那個屬於我的地方
And we’ll never part 我們將永遠在一起

Love me tender 溫柔的愛我
Love me true 真誠的愛我
All my dreams fulfilled 我所有的夢實現了
For, my darling... I love you 我親愛的~~~我愛你
And I always will...我永遠會如此

Love me tender 溫柔的愛我
Love me dear 珍惜的愛我
Tell me you’re mine 告訴我你是我的
I’ll be yours through all the years,我一直都會是你的
till the end of time 直到時間的盡頭

Love me tender 溫柔的愛我
Love me true 真誠的愛我
All my dreams fulfilled 我所有的夢實現了
For, my darling... I love you 我親愛的~~~我愛你
And I always will...我永遠會如此
*********************************************************************

由貓王所詮釋的這首歌
聽起來感覺好舒服
可以感受得到那濃濃的愛意

最近愛上了老歌
覺得~老歌才是王道
永遠也聽不膩
沈浸在老歌的迴旋裡
感受著70 80 年代時
人們用來表達愛意的方式
是多麼地細膩
聽著聽著
都會讓人不自覺地搖起來
隨著音樂擺動著身體
很慢很慢
像是世界都停止了轉動
多希望時間就此停住

上一篇:Crazy?

下一篇:Hate

go home 2006-09-27 17:18:31

想到以前五專,我們這組的報告是貓王ㄝ...

版主回應
ㄏㄏ....有沒有突然回憶到?
^_^
2006-09-27 23:31:39