2009-03-29 15:56:03kia

3.29

 

 

爺爺...

尋晚,我同家姐去探爺爺..

嫲嫲問佢,我同家姐系邊個..

佢都唔認得啦..

嫲嫲話[昨晚同今晚都無吃過野..都無訓過..]

哎...

見到爺爺..塊面都凹曬..

瘦佐好好好好好多...

可能系氣管祉住佢..成日會聽到佢喘氣...

嫲嫲仲卷起佢D衫睇...

我地見到佢手全部都系一達達紫曬藍曬...

因為之前日夜都吊住針..

見到佢甘..我眼都紅埋..

我又唔想系甘多人面前喊.

要忍住..忍住...

個個都話爺爺唔頂得好耐..

唔吃飯又唔訓覺...

探完爺爺..翻到屋企沖涼..

水可以掩蓋我喊既聲...

所以媽咪同爸爸都聽唔到..

沖完涼...

啱訓底..無耐BB就打黎...

佢問我做咩...我未話爺爺D事..

佢話【傻豬..唔怕喇...無是嘎...】

希望系啦....

 

生活在一起的情侶,無論高興,吵架,還是..兩個人始終在一起.


生日在异地的情侶,無論任何事情,總有那麽一段該S的距離.


雖然我們還年輕,還有很多時間.


但,還是很想念你....