2005-01-04 23:36:36尾雪﹂*

1月4 日

今日番學好似同平時無分別咁....
幾好...無咩點變...

放左學陪哈哈d fd 去體育館間餐廳見工...請左佢wor...
唉...個個都玩集體辭職....賴低我一個...
又唔辭得...辭左又無錢,....唔辭又得番自己一個....
唉...點算...
番緊工果陣無人陪我吹水,,,,
收close果陣無人幫我拖,又無得玩..
又無人陪我企board,無人識fill爐,遲d又迫我換油...
放左工之後無人陪我去公園坐...
無人送我去搭車...
又要對住d衰人經理...
唉...想死....點算.....可以點...
好煩呀......如果你係度就好lu.............

有人陪我睇phantom啦....終於都有d野可以開心下...
注意!呀仔欠呀媽一隻winnie the pooh!!

今次認真可以自己一個搬出去住lu...
幾好...自己一個,,孤獨下幾好,,,