2004-12-31 02:39:13尾雪﹂*

12月30!

今日都唔知搞咩鬼...
成日做錯野...
唉..唔知自己想點...有無人救我..
無..我都知...你?
o...算啦..唔洗諗...
都唔明自己點解會仲咁掛住你...
唔通真係好愛?

過左今日之後,覺得自己開始唔中2呢份工.,.
開始覺得番工一d都唔開心..可能多野做左掛..
以前番工好開心嫁...
唔洗番果日又好想番工...番果日又唔想咁快收工..
到左而家,如果番到去知自己counter之後就好想收工.
其實真係笑唔出lor,.又要對住d客係度笑.d人麻煩又唔可以話,
d人玩你又唔可以出聲...已經好唔開心..仲要卑人玩...
好果可以唔做真係即刻就辭左份工佢...
以前辭左都仲話可以叫人養,,而家...
但好矛盾..其實好唔捨得.,呢份工識左好多fd,真係fd黎嫁lor..
好多野都會同佢地講..唔開心或者開心,,如果自己唔開心佢地一眼就會睇得出..呢班唔係咁易搵倒...
如果走左之後就會見少好多...
仲有如果唔係呢份工我都唔會識倒你..
唉...唔知點好...,到左會考都要請大假...
唉...元旦都要番工...又monthly,要番係哈哈同d經理倒數嫁喇..shit.

我見倒你個info之後,25.1.14係邊個呢...
如果係我,點解要咁做呢?