2004-12-28 23:04:26尾雪﹂*

12月27日

玩完幾日....
無得玩就回復本來既心情...
好彩要番工都無咁悶...
一番去都無咩野...不過收draw之後就...
short左50蚊wor...
其實知咩事..自己白痴..
本來已經唔開心..仲要卑呀志寸多句...即刻喊得出..好彩忍得住!
最後哄番我開心果個係呀雞////佢無鬧我wor..
之後佢自己搞唔掂條數叫埋我入去諗笑到我傻..
之後等埋佢地收close之後去打機.
係10點前,河馬竟然出現左係哈哈./.
哈哈哈哈///
之後一齊打機///
去到x.河馬諗住挑我機..同呀志挑緊果陣,有個唔想見倒佢既人跟機wor...
好耐無玩頭d既河馬咁就輸左lu///
之後去送河馬搭車,再去元郵...
唔知點解無啦啦胃痛...痛到傻..
佢地夾埋買左兩個奶卑我..飲死!哈哈...
之後佢地送我去搭車.去到合益門口痛到坐左係d櫈度..
唔知點解..好想係我隔離果個係你...好可惜唔係..
最後都挨住痛咁行番屋企..
如果有你係度再痛都無所謂,,