2004-12-28 22:14:41尾雪﹂*

12月25日~x’mas

訓左幾個中之後又番工lu~~
WA~d時間充實到丫~
呀志同alma,清婷去睇燈飾呀!!好奸呀!!
掉低我同biu收close...唉..
收左工之後同biu去games...唔知點解明明唔中2去games都去...唔知為咩...
一入去就見倒你...你扮唔識我?
o...算啦..之後過番x,打到無野打..
好自然就過左鐘聲坐.....biu知道左一樣無咩人知既野...
不過唔緊要..佢都唔會講卑人知既.
坐左陣一堆人行左入黎..有兩個人望下望下咁..原來~
呀宇,廣明同旭明呀!!!
哈哈哈~~~~真係開心..
之後仲有alma佢地都番埋黎tim呀!
好多人呀~~~~好開心呀..
根住我地就係度吹水..吹左陣..佢地又走晒lu..
又得番我地幾個吹lu..又吹到天光lu..
不過我今次挨唔倒...finally都係訓左..
訓左個零中就走去海皇食早餐lu..
之後番到屋企..表姑姐果d係晒度,,
咁姐係要飲茶啦~!!!
又無得訓lu..