2008-06-04 19:18:15凱程

I stay in love

Oh baby
Baby, I stay in love with you
Dying inside cause I can’t stand it
Make or break up
Can’t take this madness
We don’t even really know why
All I know is baby
I try and try so hard
To keep our love alive
If you dont’ know me at this point
Then I highly doubt you ever will
I really need you to give me
That unconditional love I used to feel
It’s no mistaking
We’re just erasing
From our hearts and minds
And I know we said let go
But I kept on hanging on
Inside I know it’s over
You’re really gone
It’s killing me
Cause there ain’t nothing
That I can do
Baby, I stay in love with you
And I keep on telling myself
That you’ll come back around
And I try to front like ”Oh well”
Each time you let me down
See I can’t get over you now
No matter what I do
But baby, baby
I stay in love with you
Na na na na na na na na na

Baby, I stay in love with you
It cuts so deep
It hurts down to my soul
My friends tell me
I ain’t the same no more
We still need each other
When we stumble and fall
How we gon’ act
Like what we had
Ain’t nothin’ at all now
Hey, what I wanna do is
Ride shotgun next to you
With the top down like we used to
Hit the block
Proud in the SUV
We both know our heart is breaking
Can we learn from our mistakes
I can’t last one moment alone
Now go I know
We said let go
But I kept on hanging on
Inside I know it’s over
You’re really gone
It’s killing me
Cause there ain’t nothing
That I can do
Baby, I stay in love with you
And I keep on telling myself
That you’ll come back around
And I try to front like ”Oh well”
Each time you let me down
See I can’t get over you
Now no matter what I do
Baby, baby
I stay in love with you
We said let go
But I kept on hanging on
Inside I know it’s over
You’re really gone
It’s killing me
Cause there ain’t nothing
That I can do
Baby, I stay in love with you
And I keep on telling myself
That you’ll come back around
And I try to front like ”Oh well”
Each time you let me down
See I can’t get over you
Now no matter what I do
But baby, baby
I stay in love with you
I stay in love
Love
Oh, I stay in love.
喔 寶貝
寶貝我依然愛著你
我內心已死因為我無力承受
已無力掙扎
不能認為這已經夠瘋狂
我們甚至不知道這到底是為了什麼
寶貝所有我只知道的
是我一再的努力
讓我們的愛能夠繼續維持下去
如果你無法明白了解這點
那麼我會對你表示懷疑
我渴求你能再一次的給我
像過去一樣的那樣無條件的愛我
這並不是錯覺
我們將這感覺刪除
從我們的心裡與腦海裡
我知道我們說好就這麼分開
但是我仍然不願放棄
我知道我們已經結束
你已經真的離開了
這如同殺了我一樣
我不知道我還能怎麼作
寶貝 我依然愛著你
然後我不斷的提醒告訴我自己
你會回到我的身邊
而我會試著在你面前說好
每一次你讓我難過失落
而我卻沒有辦法離開你
不管我做什麼
但是寶貝 寶貝
我依然愛著你
Na na na na na na na na na

寶貝
我依然愛著你
傷痛如此的深
傷害了我的靈魂
我的朋友告訴我
我不能再這樣了
我們仍舊需要彼此
在我們迷惑與失落的時候
我們怎麼能表現的
好像我們什麼事情從來都沒有發生過一樣
嘿 我想做的是
跨坐在你身旁
就像我們從前一樣
在那越野車中
擊中目標
我們都知道我們的心都已破碎
我們能從我們的錯誤當中學習些什麼嗎
我無法獨自走到最後一刻
我知道我現在應該離開
我們說好要分開
但是我仍然不願放棄
我知道我們已經結束
你已經真的離開了
這如同殺了我一樣
我不知道我還能怎麼作
寶貝 我依然愛著你
然後我不斷的提醒告訴我自己
你會回到我的身邊
而我會試著在你面前說好
每一次你讓我難過失落
而我卻沒有辦法離開你
不管我做什麼
但是寶貝 寶貝
我依然愛著你
我依然愛

喔 我依然愛你

 我是50530 ♥ 2008-06-05 21:05:19

對怎樣 =ˇ=

版主回應
挖...棒棒哦 2008-06-06 18:44:30
2008-06-04 23:39:15

不屑 XDDDD

版主回應
這樣喔..... 2008-06-05 19:18:33
凱程 2008-06-04 19:19:40

我覺得不錯聽耶,大家去聽看看拔,聽完在來留感想= =