2003-07-18 13:39:59U甩屎+姜kEuNg

炭燒 ~~>U甩屎<~~

尋日去左半月灣呀
唉…
個灘唔知點解好唔得
淺水個到好多小石
好 ”un” 腳
又多垃圾係個水面到漂浮
又膠袋、又出前一丁…
好慘
個灘本來好靚加嘛……
唔鍾意喇 L

講番自己先
嘻嘻…
我尋日梗係著新泳衣去晒啦
係更衣室出黎個下都有d…
不過其實根本係冇野
成沙灘d女仔都係咁
有好多仲小布過我好多tim
見到佢地好似就跌出黎咁
我都”鄧”佢地牙煙
我就完全冇呢個危機呢
(哈…我呢d係咪叫自我安慰)
不過…
個到有好多女仔d身材都好好
攪到我有d自卑tim
嘻嘻…..

其實我尋日係特登去晒架
我直頭係灘係個灘度瞓 & 睇雜誌
而家
我2隻手超黑
但隻腳就唔係好黑
都唔知點解~~~
同埋整體黎講
上次去石澳查左135度防晒係黑過我今次查25度防晒喎
攪咩呀