2003-10-14 00:55:54榮哥

我真的受傷了...下

"每一個陰天,我都希望有你o係我身邊陪住我...唔知宜家你做緊咩呢?

我真係好掛住你...
哈佬...係你喇,
喂,喂,你仲記唔記得,以前o係陰天的日子,我地好鐘意坐o係窗邊,一齊望住灰色o既天,有講唔完的話題,o係等到落雨的時候,呢個世界好似就只係得我地兩個咁,可唔可以番去我地兩個世界度?

突然間,我有一個衝動,好想打俾你...你接電話啦...我只係想聽下你把聲...
可唔可以唔好對我咁冷感??

究竟係個天落緊雨?定係我個心落緊雨?

其實你知唔知道受傷的感覺究竟係點?

冇左你o係我身邊,個天就只係一片灰色
究竟我幾時先可以好番?"

呢首歌的讀白...真的很感人呢~~