2008-09-10 00:27:36係我喇...豬~~

第二堂... 牛油曲奇 & almond cream filling

我地o係度整緊曲奇啦~~~~~~
搞到一團糟...
由於呢一款曲奇係用唧袋唧出黎ge..
所以就比較吃力..
呢一盤就係我地5 個女仔"搞"出黎的曲奇~~~
一睇就覺得好好笑...
因為我地幾個女仔唧出黎的曲奇大小都唔一樣..
所以就焗到一鱓白..
一鱓就開始"踎"..
都怪我唧得太細啦...
呢鱓就係我千辛萬苦咁唧出黎的牛油曲奇呀..
今次終於有花紋啦~~ (好多油呀~~!!!!)

我上次整呢款曲奇..
焗左出黎之後係冇哂紋...
就係超丁..=.=""


下一堂會做cheesecake 呀~~~~~
好開心呀~