2008-09-09 00:49:39係我喇...豬~~

第一堂... 香橙蛋糕 & cranberry sauce

今日終於都上第一堂啦..
我竟然同我uncle 同一班..
好驚呀~~~

今年pastry course 的導師係老佛爺bakery的pastry chef..
chef 檸檬今年應該冇教啦..
好可惜呀..
仲諗住可以做下旁聽tim...

今日認識到4 位新同學..
kelly..
stephenie..
nancy..
cathy..
佢地4 個都係同我一group 咖~~

我地今日整左一個香橙蛋糕..
都幾好食...
但係就好甜...
另外一個就係cranberry sauce..
仲未試味..
要聽晚先有得試~~~

我今日冇帶相機呀...T.T
所以冇影到相...
下個星期啦~~~~~~

聽日又要返工啦...
要去訓啦..
zZZZzzz