2008-06-30 22:15:17係我喇...豬~~

恭喜你啦~~~ 鈴鈴~~

聽日就七月啦~~
同時意味住我地的intern 就黎完啦~~
太好啦~~~
真係太好啦~~~~ T.T

今個禮拜返9點..
朝早冇左kitto...
我悶到就訓著...
救命...>.<

琴日係我表妹中學畢業的日子..
我只可以俾一個字佢..
曬....
仲有..
就係喊..
我好奈都冇見過我表妹喊啦..
我一見佢喊..
我又喊啦..
我舅母又一齊喊..
但係知道我舅母同舅父係好開心..
大家一睇相就知啦~~
哈~~

鈴鈴~
我期待你的大學畢業典禮..
但在此之前..
你要黎我的畢業典禮先啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~