2008-06-22 01:09:20係我喇...豬~~

仲有六個禮拜..... 倒數中...

啊~~~~~~
仲有六個禮拜就做完intern 啦~~
好開心~~~
我而家等緊佢7月31號哥餐飯~
唔知會食咩呢~

我之前報左IFT 開的pastry course..
所以19號返左IFT interview...
in 左都唔夠3分鐘就出返黎啦...
唔知佢會唔會收我呢~~
我見到ift kitchen 的基哥都有in...
好搞笑...
我都估唔到..
哈~~~~~

我今日返左tower蹾我呀頭~
佢好upset 呀..
我都唔知點安慰佢好..
佢不停咁話而家pastry kitchen 好 messy..
都唔知點manage..
畢竟佢係日本人..
階級觀念比較重..
”As an assistant,
you have to follow your boss’s working method,
because he is your boss..”

”In the kitchen,
if you want to be a chef..
you have to learn how to obey your boss..”

我都唔知同佢講咩好...
我只係同佢講左一句..
”Chinese culture is different from Japanese culture..
and of coz,
the management method is different as well..”

希望佢明白...
因為我見到佢咁樣..
真係好無助..

佢又怪其他的chef o係佢on leave 的時候..
唔理其他野..
只係做好自己野就算..
搞到佢好唔開心.. (>.<)

佢今日又同我講..
佢好奈無同人講英文..
可見kitchen 係無人同佢傾計..
唉..
咁我可以點..
我又唔可以即刻返tower 做..
唯有同佢講多鱓英文啦.. hehehe~

我原本13號晚去台灣咖..
奈何一個紅雨..
搞到我地14號凌晨4點先可以上機..
去到哥邊都6點幾啦..
搭埋車去小文屋企都7點幾啦...
好彩我都訓左幾個鐘..
如果唔係呀..
我會死咖..

今次的台灣之旅..
是為了我darling-小文的大學畢業禮..
辛苦佢啦...
之前幾晚沩書已經冇訓..
我地黎左之後..
佢完全唔使訓.. = =”
因為佢要帶我地周圍去玩~~~~~~

食左我的至愛---阿宗麵線~~~ (超好食)
”頂” 泰豐小籠飽..
芝士火Ŋ..
超厚咖哩豬扒飯..
buffet...
101 入面的food court..
蛋餅~~ 正~~~~~~~~
意大利麵..
烏來的竹筒飯..
仲有食唔停的黑糖麻糬~~ 正呀~~~
仲有DOG DOG 由台中帶回來的酒蛋~
正正正~~~~~~~~~

正因為食得太多..
體重都..... 唉.....

但係今次真係好開心~
因為可以同夢夢, DOG DOG & DAR DAR 一齊去玩~
開心^^

現在我期待的就係我的Malaysia之旅啦~~~