2008-03-21 23:23:48係我喇...豬~~

HOTEL REVENUE

hahahaha... 真係好好笑..
我地個training manager今日寫左我地的monthly appraisal...
summary 如下..
kennix = careful travel planner....
kitto = deal with things systematically...
真係笑死我同kitto 喇...
仲有佢話我地兩個好shy....
我地睇完真係呆哂....

現在我同kitto o係hotel revenue 呢個department ..
都幾好呀...
學到好多有關marketing的report...
booking pace..
booking curve...
rate shopping..
group request...
daily flash..
demand calendar..
pricing structure...
仲有佢地d analyst 可以將excel 搞到有哂lock..
仲input左一鱓我地都唔會睇得明的formula..
頂....
不過我真係要惡補一下excel先得...
我見到個excel file 係完全呆左...

如果可以... 我都唔想返reservation 啦..
因為日日都係做同樣的野..
而o係revenue, 我地會成日都會留意出面發生緊咩事..
每日都有不同的information 去update 自己..
仲可以學分析marketing report..
學的野比reservation 多好多好多..
仲值得一提的就係我地的返工時間好flexible..
返工話返九點半..但係可以十點先出現..
放工時間應該係七點.. 但係就一定唔會準時... ==""

我地琴日要搬OFFICE..
好似人地搬屋咁...
我同KITTO 仲要幫DIRECTOR 執房..
我地都特登用手提影低原本擺設的位置..
無奈地佢連FURNITURE都換埋..
真係頂佢...

今日係我地第一日見到HOTEL REVENUE 的 DIRECTOR..
印象都唔錯..
有禮貌..
有風度..
唔錯...
可惜..
HE IS MARRIED...........==""



蕃茄妹~* 2008-04-14 00:55:48

我喜歡看你最後一段...^^~

Carol 2008-03-29 12:45:04

HAHAAH~~
咁咪幾好~我地幾個喺le邊都ok~好d啦依家~
我change左去business center~可以成日onlin~~
學野都多過之前喺font desk~~

執office~~~aiko~成日都要做:a~~~hahah

Kitto~ 2008-03-22 00:04:01

wakaka~..睇到你段野..真係笑爆..因為講仲哂我ga 心聲..我同你有無可能shy...我地平時多多嘴嘴又bilibala..點解話我地唔識express 自已..???叮哂..仲有呀..比人話我systematically同埋我冷靜真係好開心..wkaka~..我覺得自已做野傻下傻下..但係原來佢地覺得我好clam...哈哈.....不過講真.而家番工都幾開心ge~..有你陪住我丫ma~..係咪~