2005-05-21 17:57:23滕 煒 ’ 強 ’

My Childhood

呢幾日都有種好特別既感覺,唔知係因為考完試係屋企無聊得滯,
真係話咁快就中學畢業,呢種感覺好特別,真係想像唔到自己已經咁老,
仲幾得細個個陣我婆婆成日拖住我番學,我就成日係度話唔番學,搞到我婆婆要買雪糕俾我食,我先肯乖乖咁番學,估唔到眨下眼我就中學畢業啦,好想我婆婆可以見到我攞畢業証書個一刻,可惜呢一切切都只可以係幻想......眨下睇婆婆都過左身九年啦,仲記得我個時三年班,都唔知發生咩事,只係知道我永遠都見唔到我婆婆~~
但係我每一次有咩成功我都好想我婆婆可以見到,因為我只係知道我婆婆係最錫我既人......婆婆,我要畢業了!