2005-04-08 18:54:45滕 煒 ’ 強 ’

Pope , I love you!

Some people standing under the stage,'Pope ,we love you!'
Pope:'Ilove you more than you!'
今日公民教育睇左可愛既教宗既biography,教宗真係一個好可愛既人,我未見過一個人可以好似教宗咁寬宏大量,佢既離世真係令好多人傷心,包括我在內.......
仲記得之前幾次我曽經決志信主,但係都隨住時間既消逝而減淡熱情,曽經有人問我點解要信,'但係係呢一刻我真係諗唔到點答佢',究竟我點解要信,係咪因為教宗,50%係,另外個50%係因為我覺得自己真係要有心靈上既慰藉,唔單止我自己,係人都好需要,唔係咩?

'I need the pope!the people need him too!'
'The pope is missed us ,we missed the pope more!'