2003-09-01 21:29:10尚未設定

開學啦~

今日開學啦!由今日開始我就係一個中七學生,真係唔多信,呆下呆下就讀到中七... 今日早起,響呢個暑假裏面未試過咁早起身,哈~ 所以唔多願起身呀...

我地依舊行上學校,我行返果條好耐未行過既路,辛苦死!又熱喎... 返到學校,見到學校門口鋪哂雲石,低能架,整到成間酒店咁...靚到丫~ 但行入少少,見到雲石配合舊既階磚,第一個感覺好騎呢!好核突!哈哈!

無幾耐,就集隊,好混亂!6S同7A合體,唔知攪乜...聽左一輪宣佈,就上去禮堂... 又係聽野,係咁講,係咁講,我地就係咁聽,係咁坐... 好唔容易先捱到講完... 跟住就返基地---美術室!唉!尐抬擺得好怪...結果我地成班坐一張~ 不過上堂都唔係響度上...無乜所謂~ 之後bear bear 入黎,派野,搞下搞下就放學...(太瑣碎,唔想打...XD)