2003-08-26 22:30:38尚未設定

8月25日~

呢日下晝到自修室做功課,做左唔知幾耐,突然有電話黎,原來係班frd打黎~ 想約我夜晚上山頂,話係呢個暑假最後一次大型搞作,我諗下諗下,發覺個暑假就黎完,又好似好耐無約班frd,就答應左喇!

我地搭地鐵去到中環,先食少少野,跟住就搭巴士上去山頂喇!坐到上去山頂,個天都黑哂~ 咁就arm啦,可以睇到夜景呀!之前聽人講香港夜景有幾靚有幾靚咁,自己都未親身體會過,呢次終於都可以親眼睇到~ 望落去一覽無遺咁,自己身處既地方高過哂所有大廈,尐燈又唔同顏色,真係好靚~ 好彩有帶相機出黎,影左幾幅相~ 但可惜無叉電,影左幾幅之後就無電,無得再影啦!可惜呀!

跟住我個frd入左兩蚊用個望遠鏡睇,個望遠鏡放到好大呀!大到可以望到人響屋企做乜...尐民居真係慘,可能成日俾人偷望...哈~ 用個望遠鏡可以望到好多地方,而且算清楚~ 我地望左好耐好耐,發覺部機仲可以睇,諗諗下,幾抵喎!兩蚊可以睇咁耐~ 除左我地果部之外,隔離仲有一部,我地見有人入錢睇,但無幾耐就走左,我地心諗:係咪我地部機壞左?再留意下,果然係!原來睇分幾鐘就完,但我地部機睇成半個鐘都未完,正!哈哈!不過最後睇到我地唔想睇,就走lu~

之後搭返巴士落山,坐到個人好鬼暈!都唔知係咪個司機問題,我地幾個都覺得好暈...之後過左陣就無野喇~ 落返山都成十一點啦!跟住我地去筲箕灣食飯,幾好食,價錢唔算貴~ 食完差不多十二點,就散隊走人~ 我諗住返美孚,我地就搭地鐵去中環轉東涌線返屋企,可以快尐返到屋企,點知去到荔景時,佢宣佈荃灣線往中環方向既最後一班列車已經走左,真黑...結果都係返荔景算,於是靜靜雞開門,費事嘈醒阿爸阿媽...哈!好彩無俾佢地話jei...=.=v