2003-08-15 13:32:57尚未設定

投降... 啊!唔係... 企鵝生日~

8月14日係企鵝生日,咁就要幫佢慶祝下喇~ 我地成班人約定上小七屋企玩同食野~ 搭車入去既時候都幾得意,逐個逐個join班車~ 我由荔景總站上車,跟住企鵝同阿Yin就響葵興join班車,之後Yoland就響屯門公路前個站上車,於是一行四個人就搭埋同一部車入去喇~

時間預得arm arm好,一點半左右就去到小七屋企樓下喇~ 等左陣,Jolie都黎埋,再等陣,小七就黎迎接我地上去喇~ 上到去,就拎哂尐野食出黎,準備開餐~ 有好多野食呀!每個都整左尐野食,但我冇整,淨買左少少野食,哈哈~ 唔識整,無計~ 呵呵~ 食到咁上下,就睇果套"窈窕淑女"既舞台劇,一路食一路睇,好搞笑~ 食到差唔多,就到生日必做既環節,就係好秘密咁拎個生日蛋糕出黎俾企鵝,我地唱完歌,佢許願,吹完蠟燭,就食蛋糕喇~ 食完就飽哂!跟住唔少得就係影返幾幅靚相啦~

響小七屋企"研究"左一陣之後,就出發去下個地點-----蝴蝶灣~ 我地搭輕鐵去,Jolie走先~ 去到又係影下相,周圍行下咁,企鵝、201同Yin就去玩水,我同小七無去,就無無聊聊咁呆等~ =.= 大約七點我地就走啦,除左Yin之外,其餘都食埋晚飯先走~ 我地去吉之島美食廣場度食,一個餐有好多野食,價錢又唔貴,唔錯~ 食到好飽呀!食完就搭車返屋企喇~~

呢日既慶祝咁就完結左啦~