2003-08-03 19:55:02尚未設定

很耐沒打了~

好多日都無打過日記lu~ 前排都冇乜心機打,又無乜特別事情發生,所以懶得滯就唔打喇~ 哈!見今日無野做,於是又打下咁啦~ =.= 既然咁耐冇打,就打返夠本先~ 哇哈哈!其實係我無聊,所以特別多廢話!(包括呢一句...)

時間過得好快,又到八月喇~ 話咁快就過左半個月暑假... 回顧返過左果半個月,真係無乜做過野,半個月時間就咁冇左~ 而家得返一個月時間都冇,功課未掂過,書又未溫過,都唔知點算囉!未放暑假之前仲諗住用個暑假溫書,都諗過得唔得架啦,果然係諗就天下無敵,做就冇能為力... 不過而家發力既話都有一線希望既... 我諗~

今個暑假既功課都幾多下,中史有三條essay要做,我連題目都唔記得左,無得救呀!西史要做七條!不過只係需要寫大綱,並唔需要寫幾版紙果隻,如果係就死得啦!跟住體育科個project... 騎呢!好彩其他科冇功課,淨係呢幾樣而家都做死喇~

今日我都冇做過任何功課或者溫書,不過就執返尐手尾,就係考完試之後,果尐堆積如山既試卷、notes、立立雜雜既紙張等... 自從考完試之後,我就將佢地放哂響我張床既上格,自此到今日就冇再理佢地,變左個廢墟,凌亂非常!今日執返,都執左幾耐下,又多、又亂,都唔知點處置好~ 執完之後,又係一疊二疊擺返響度,只不過係將冇用既棄掉,同埋將佢地分類而已~ 都算係咁啦,哈!好過冇執丫~

到左八月,好似有好多野等住我做,又好似有好多特別既事咁~ 4/8 小七生日,生日快樂耶!(睇到就睇,睇唔到就算啦!哈!)大佬又大一歲,記住生性尐啦~ 哈哈!5/8 我個frd好似響呢日由外國返黎,好耐冇見佢,佢返黎實在太好啦!可以聚聚舊啦!6/8 會考放榜,日子逼近都冇乜知覺... 諗返上年,未到八月已經好擔心,不過情況唔同,果時又係擔心尐既~ 話時話,仲有三日就到六號,差尐唔記得添... =.=" 考左咁耐,都唔記得自己科英文考成點囉~ 都係順其自然啦,得就得,唔得就唔得,睇化了~ 8/8 呢一日好似有尐野要做,係咩呢?唔記得左添... 明明記得有野做,仲好有記念性、好重要架,失憶添,搵人提返我至得~ 14/8 企響度既鵝生日,咁多人生日既?遲尐先講啦,哈哈!跟住唔記得八月仲有冇其他咩特別既事lu~ 應該都冇乜啦掛!?

估唔到篇日記可以打到咁長啊~ ^^"
繼續~ 哈哈!:-P

其實前排都幾煩,因為阿媽阿爸吵了架,而為既,只係好少既事... 佢地一吵翻左,就互相不睬不理,冷戰起碼持續幾日,就係咁,我就成為中間人,為佢地傳達訊息... 總之都頗麻煩~ 但係又唔知點樣勸,面對呢尐野都係束手無策,我唯一可以做既,只可以祈禱,求神幫助~ 歸根咎底都係要睇佢地兩個點做~ 好彩而家冇事啦,和好返,時間可以慢慢沖淡~ 佢地冇事就好啦,我心情都可以好返尐啦~ 呵!

好喇~ 打到呢度,太長啦,睇死人~ 兼睇悶人,哈!