2003-07-23 21:22:58尚未設定

22 / 7 ... 極速 ~

今日係西史最後一日補課,又係返八點半~ 朝早電話響,我醒左,望望鬧鐘,八點四!嘩!當堂醒哂,聽下電話,原來係小七,我即刻知乜事!本來約左八點二響Seven等,我遲哂大到!拿拿臨刷牙洗面換衫,食早餐既時間都冇啦,於是帶個飽出街一路行一路食~ 以兩個字既時間就攪掂出門口~ 跟住以極速行去地鐵站... 搭完地鐵就又以極速行上石圍角搭小巴上象山,返到學校九點正!遲左半個鐘咋~ =.=" 不過對腳好鬼累呀!

返到去,講返尋日教過既野,好彩~ 仲未開新課題... 到十二點幾就放,miss話個進度唔錯,不過中七就唔係咁講啦... 一定趕到死死下!之後,我同小七、Yoland、Yin、Jack搭小巴落荃灣拎影印,好多好重,計數計左好耐都未計好,幾經辛苦先計好...-_-" 拎完影印後,就去吉野家食lunch~ 食牛肉飯呀,好好食呀!比雞飯簡直係天淵之別呀!我唔會再試雞飯架啦!費時又食到寫意見書呀!>.<

食到咁上下我走先,又約人喇~ ^o^