2003-07-21 22:11:18尚未設定

補課 ~

尋日開始打風,但只係一號風球,都唔錯呀!好涼爽呀~ 到今日終於都除左喇...

今日繼續西史補課,返十二點半,但我今日十一點半先起身,拿拿臨食飯著衫就出門口... 之後就臨時約左小七同yoland搭小巴上去,雖然都係遲到,但唔緊要,都未開始~ 今日既補課都唔知算唔算補課,得九個人返左...=.=" 一入課室尐抬擺到好似開會咁,原來係扮開議會,都幾得意~ 我地繼續扮番我地自己個角色~ 今日尐時間過得幾快下,好快已經到兩點幾,miss又話早放半個鐘...so good~ 因為補課時出面落勁大雨,趁冇雨就放我地走啦~ ^^

放左學,就同小七同yoland去蕙荃睇下聽日有冇場打羽毛球,但得一個鐘,唉~ 今晚先算啦~ 去完蕙荃,落左綠楊行左陣... 跟住就各散東西,我約尐frd去周圍遊蕩,陪佢地去報名補習,跟住就去左大家樂食野,食完野就去打機~ 蕩下蕩下就七點幾啦~ 哈!估唔到時間可以過得咁快...