2003-07-20 23:24:08尚未設定

佈道會~

今日星期六,被祖莉診邀請去聽佈道會,我見無野做,就應承左喇~ 三點開始,我兩點就出門口,剛趕到部57M...好彩~ 趕唔到就遲到啦!兩點九過少少就到左巴士站,諗住等小七,點知教會尐人又經過,聚埋聚埋就成班人喇~ 於是就浩浩蕩蕩咁出發~ 個佈道會唔係響宣道舉行,而係響另一間中學,所以我要人帶先識去呀~

個佈道會有好多人去,有敬拜樂隊唱詩,唱得好好聽呀!尐詩歌又好聽,正!跟住牧師講道,唔好唔差咁啦~ 之後當然唔少得決志既時間~ 個佈道會比預期中早完,四點半就完左~ 於是我自己一個搭車走返出去喇!

夜晚約左班frd食飯,近排好少約佢地,見下面食下飯都好~ 我地去左佐敦間粗菜館食,唔錯呀!尐豬油撈飯勁好食呀!食到好飽~ 食完就去打機,玩左好多舖對戰,又幫架愛車升左level啦~ ^^ 打完就返歸~