2003-07-18 22:43:01尚未設定

補課~

今日八點半就要返學校補課呀!係補西史,補到十二點半,一共四個鐘~ 朝早好準時咁返到學校,點知211室放左好多雜物,miss又未到,早知唔駛咁趕啦~

今日開始教歐洲史,可惜係教前期果尐,我比較鐘意後期既歐洲史架,可惜可惜~ 不過都唔錯既,都唔悶~ 不過今日我都幾累呀,尋晚夜訓,冇乜精神呢... 今日分組,我同jack變左Russian... 以後上西史堂都係Russian啦!中途休息五分鐘,我累到訓著左,哈~ 竟然響五分鐘時間內訓著左,累到不堪呀!成日都望住隻錶,想快尐到十二點半,咁就可以走啦~ 哈!累嘛~

我唔知可唔可以著便服,所以今日著左校服,仲係得我一個著,好騎呢呢~ ^^"