2004-07-22 01:21:54kelly=^.^=

書展

今日是七月廿一日呀
也是書展開始的大日子
還未起床
就聽得窗外一陣雷聲
原想今天的書展也會告吹
因為通常都要排很長的隊
我記得有一次等到噴水池

幸好當我起床時
外面天色很好
我也按照原定計劃
同英華去書展了^^

去到灣仔地鐵站
也不是太多人
書展會場的沿途
一切都好順暢
也不知為何新聞說今年比上年多人
今天
是好開心的書海旅程

都唔知點解每逢書展整個人也會興奮莫明

我首先去hall 2
好正
好多書都有8折
可惜的是商務沒有賣harry potter1
神秘的魔法石
我仲帶左禮券
最後都無用到
惟有下次啦

雖然商務無
好彩三聯同pageone都有
yeah
終於買到8折的harry potter喇
雖然未用三聯200元書卷
但下星期一或星期日晚我一定有機會用到的

最搞笑既係我問個年輕男sales可唔可以用書卷呀
佢同我講
應該唔可以
因為已經有折喇

見佢個樣信唔過
就問0下一個看來頗資深的阿姐
佢同我講可以用呀
仲可以繼續有折呢
我有點無助

就問另一個看來又是很資深的阿姐
佢最後同我講無問題,可以照用
我就更加確定
有時問野
都要小心選人問
要問多幾個

另外三聯亦有mcmug漫畫(英文版)賣
睇過
幾好睇
又好想買

入場的時候
問左個賣ticket的
今年票根可否留在最後一日以10元入場
竟然係唔可以
搞錯呀
仲諗住最後一日可以掃平書的
有點可惜
但無論如何
我一定會係尾一二日再來的
同英華講:I will be back
比佢話我無聊

其間見到kelvin喎
真好笑
自從遇上
佢就陪我地行到尾
而佢一樣野都無買過
多左個人
有點唔自然
尤其又唔係同佢太熟
於是我就一個電話
撇掉佢地呢
哈哈
剩番佢地兩個
英華
都唔知我用心良苦既
真係^^

其實kelvin這個朋友我只見過一次
就係去明將那次
那天是二00三年的十二月三十一日
好易記
夜晚
我地一行十幾人番city的羅馬廣場倒數
在那裡
我們迎接二00四年的來臨
我的二00四年一月一日
就在那裡度過
我地玩了好多的遊戲
臨走時
就是kelvin送我們兩人回家

佢給我的感覺是

敦厚
掛住講野就望唔到路
搞笑
最大的問題係容易比人洽
比英華洽到盡
也未免太戇直了
所以我惟有叫英華不要對男仔咁惡啦
哈哈

講番正題
年年書展參展商的位置也差不多
而我雖然只搜刮左harry
但我仲想買郵票薄(係三聯見到都要一二百)
小說......要10元的喔~yeah!!
精品
mcmug漫畫(我鍾意,不過其實打書釘一陣就可以睇完)
我仲想買“從零開始”
我見到好多基督教counter都有8甚至75折
FES counter有這本書
一本藍、一本綠的
原價$72
有8折都要成$60本
貴!
其實我覺得佢都係一般好
要自己再番查聖經的
出外攜帶有點麻煩
都唔知有咩靈修書籍好

但又想自己有靈修
唔好咁頹

還是再看看吧

明天書展有容祖兒簽名一定多人
後天又有古巨基


好啦
書展
我會番黎架