2004-07-18 22:57:18kelly=^.^=

7月17日團契

七月十六日出左schdule lu

九月一日開始番學喇,我睇過日歷,是星期三來的

講番timetable,點會咁架,不只無dayoff,仲要係星期四番8:30呀

一個我勁眼訓既時間

仲以為係elc堂,應該有得調堂啦

點知........

雖然佢有幾班,係唔同地點有堂,但點解係同day同時間既

咁様唔得架播

唔使分幾班架喎

8:30

咁我以後要早上6點幾起身

七點番學呀

好慘呢

我可能要走堂至得喇

嘻嘻...以前係city都係咁


今日團契好搞笑

因為有idy呢個準牙醫

大家對佢的專業知識好有興趣

她今年year 3

但就已經好似一個consultant咁

解答大家的疑難雜症

angela仲話洗唔洗收consultant費喎,斷鐘計

哈哈

都市HOT TALK星期一

邊個成日掛住睇都市閒情架

好似都係angela呢,haha (angela你唔好怪我呢)

所以我地搞左好耐先完左小組

小組好少傾得咁開心

夜晚,我仲拿拿林去watson買番隻oral B小童牙刷

stage 2的

適合2-4歲

兒童牙刷好colorful

我個隻係winnie the pooh 圖案

靚靚^^

不過如果刷柄長d會更好

屋企人見到都笑

哈哈