2004-07-04 01:36:18kelly=^.^=

"碌ling"

七月一日 星期四 晴天
這幾天,是晴天,晴天得有點過份。熱透了!(好彩今日.7月3日終於有雨)

這一天,我們Angela肥利組一行人約了一起"碌ling"。Angela,Ashley 一早就到了教會門口,我係第三個到達,之後仲有白色衫的Ryan(angela遠距離就望到,果然係老夫妻),阿亮啦、ivy、阿man和肥利。

由於那天是公眾假期,所以都有好多人"碌"。咁我地就以學生價$18 per head咁入埸。其實當中都有段小插曲,就係year 3既Ryan學生證竟然6月30日到期,原來hku的學生證咁快就deadline。之後就用埋我poly or city既學生證夾埋咁比(好彩佢無check樣)。

之後我地八個人打一條line。好開心呢!第一次打保齢球。

拿上手的波波,嘩,一個字,重!我選了一個只有6磅重的橙色波波,行兩步,拋。我個波係中間線超慢咁郁,幾驚佢會停下來,不過最後好勁咁撞"林"左好多個。yeah!

我地既水準都唔係好professional,而通常男仔都夠氣夠力d,最為人深刻的莫過於肥利的「力的表現」。好好笑,最後變成Ryan與肥利之爭。而阿亮亦不甘示弱,急起直追。不過結果都唔太記得囉,好似肥利贏......哈......好開心......

再打一局,兩個人一組。個combination係最高和最低一pair,我同阿亮係中游的一pair,總共四pair。我地可算是最有「團隊精神」的一pair了,我地既「戰術」是一人打一球,其他人則是輪round,比單人玩仲剌激。我(係肥利面前)同阿亮講肥利是我既假想敵,而阿亮就話肥利已經唔係我地既目標喇,哈哈,好搞笑。當然肥利都有串番我地啦。

忽然覺得大家都好「趣緻」呢!

我記得.......上年的這一天,我正在遊行呢!



P.S 另外有個發現係原來樂文成日去"碌ling"的,哈哈,仲唔比我地撞到佢!

我發現樂文每每都俾我一種估佢唔到的感覺

好有趣的一個人