2004-06-24 00:04:03kelly=^.^=

胡思亂想

去左luke一連三日的生活營,呢個係一個好既機會,比大家有一個好好進深關係既時間,但係我卻有一種失落感......

活動當然搞得好好,可以睇得出花了唔少既時間去預備,但唔知點解,有時候總覺得團契離我好遙遠,是我的溝通技巧不好嗎,還是大家不夠緣份呢?

有時候我會顯得好被動,記得有一位city同學講到對我的感覺,覺得我好似好害怕付出感情似的,是嗎?

人愈大,就愈怕受傷害,愈在意他人對自己的感覺,說話也就愈小心謹慎了。我唔想因講笑誤比人認為我串,所以就愈沈默喇。我間唔中都會有d憂鬱感,唔似外表咁禁開朗。好虛偽呢,有點矯情既感覺。

有人講到家人有病痛的擔憂,但點解我從未察覺的呢?我常認為大家都表現得很快樂、有好多既感恩,應該很開心才對。看來我實在太粗心了。

怪自己的不夠敏感。

營火會當晚,他們的分享很是感動。另外,砌luke字好有心思呢,真佩服籌委們的用心。其實,我不會介意邊個game好玩,邊個唔好。我只知道,大家都曾經努力過。正如神看重人的心一樣。人看表面,神卻看人的心。

我是一個容易自責的人,做錯了事、或不夠完美,不能夠輕易原諒自己。有同學問我咩星座,說覺得我好似處女座喎,但又唔肯講點解,我估係我比佢一種完美主義的感覺。我做人是否太過辛苦呢,好似輕鬆d開心d咁,但我又做唔到,有時都幾無奈。

太過認真了!想得太多。亂諗野。

又有人對我說我下年讀year 1,仲有三年留係路加,會否做團長?即使是講笑,這對我來說卻頗不是味兒,好似比人串緊咁,難道我應該反唇相譏嗎?我不喜歡這種感覺。況且我也不善於此。

其實前排都無咩心情寫diary,甚至想呢篇diary不作顯示,keep it secret deep in my heart,但這就是最真實的我,一個成日胡思亂想的人。

一個咁唔識圓滑的人,適唔適合讀business field呢,這也是我的憂慮。最近有點為此而唔開心,不過這一切......又會否言之尚早呢?我覺得好似患左產前抑鬱症咁,亂諗野,有點嫌自己唔夠positive。不喜歡這樣的自己。

有時會諗自己係團契既價值究竟係咩呢?好似無咩貢獻咁。難道是一個被serve的對象?

我又是太多慮了。

有人說,日記中的我與現實中的我有點不同。日記中的我帶點保留。是嗎,我自己都不曉得。我真的不察覺。真遲鈍!

總想在別人眼中看到自己,這是最真實的反映,也是我在別人心目中的印象。

因為,眼睛不會說謊。
身體語言、語氣也是。

今日,不知為何變得很感性,我的行為,也被自己的情緒牽著走。