2005-05-04 06:12:16包包

幸福大曬﹗

今個月我想講O下我同我男朋友的生活。雖然同佢一起的時間唔係好長﹐但係唔知點解好似同O左佢好耐咁。佢係一個典型的金牛座男仔﹐可以話脾氣超大。雖然佢成日都因為小事話我﹐但係佢發完皮氣之後就會SAY SORRY﹗唔係個個男仔都做到O架~而呢個都係我最欣賞佢的地方。佢好錫我O架﹗知道我要番早上7點都送我番工。仲要有一次親手煮飯比我食﹐雖然味道唔係咁好﹐但係我都好受。。。HEHE。。。最SWEET的係﹐佢每做一下SIT UP 都會錫我一下。SWEET 死~~HEHEHE。。。上個月我的生日﹐佢為O左買BRITHDAY GIFT比我。佢足足行O左2個鐘的MALL先買到禮物比我。其實禮物一D都唔重要﹐最重要的係佢個心LOR。最幸福的係佢同我一起去MALL買內衣LOR。雖然佢唔係咁願意﹐但係佢都會陪我買。O個次實在買得太耐LOR﹐差唔多有1個鐘﹐最後佢特唔順要係出面等﹐見到佢面紅的樣﹐都忍唔住想笑。佢有同我提及過結婚的野﹐我無直接答佢﹐但係我想O係度話比佢知﹐我會嫁硬比佢﹐除非佢唔要我啦﹗係唔係好恨嫁呢﹖HEHEHE