2005-03-27 14:48:47包包

那年的夢想 (第9&10&11篇)

第9篇 KIT的領悟出﹐原來騙子比窮光蛋更可怕

[你記唔記得今日係咩日子呀﹗] KIT
[咩日子呀﹗] KOBE
[我地一齊O左一個月費咁都唔記得] KIT
[係咩﹗] KOBE冷淡說
[你想要D咩呀﹗] KIT
[要咩你都會比﹖] KOBE
[我O岩O岩出O左雙糧食總之要咩有咩﹗] KIT
[我想要LV。最近呢MAGAZINE有一個LV好鬼靚O架﹗ 我超鐘意] KOBE
[不過好貴WOW] KIT
[咁算啦﹗又話咩都得] KOBE
[唔係我一定買比你] KIT
[多謝曬。] KOBE

~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~

[我番O黎喇] KIT關門聲
[做咩死死地氣咁呀﹗] JACK
[由今日起來呢個月我都會留O係屋企食飯] KIT
[嘩~好小有WOW。] JACK
[唔好理我啦﹗ 我番房先喇﹗] KIT
[亞PAUL﹐ KIT發生咩事呀﹗從未見過佢咁O既] JACK
[點知呀﹗可能你激嬲佢掛] PAUL
[又是我] JACK講國語

~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~

[嘩~我O既LV呀﹗] KOBE
[鐘唔鐘意呀﹗] KIT
[多謝曬老公] KOBE
[嗯~] KIT
[其實我細細個就好窮LU﹐所以我話比自己知﹐我大個之後要個有錢人物個銀包無錢唔緊要多最重要係出到街D人覺得你好有錢。] KOBE
[你O既諗就唔正確喇﹗其實有無錢係咪真係咁重要呢﹖]KIT
[當然對我O黎講梗係重要啦﹗] KOBE
[你無錢我都鐘意你O架﹗] KIT
[梗係啦﹗我係女仔細如﹗我係男仔O既話茬會係點子晨早就比條女攪啦﹗係咪﹗] KOBE
[O下。。。咁現實] KIT
[只不過係現實低頭姐] KOBE
[嗯~] KIT

~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[唉。。。唉。。。唉。。。] KIT
[KIT﹐係做咩事咁多唉呀﹗] JACK
[我計緊今個月O既錢LOR。 JACK其實我想同你傾D野。] KIT
[咩事呀﹗] JACK
[我想遲D先至交租比你得] KIT
[又遲于你上一個月D錢都未比我﹐今個月又唔比﹐你發生O左咩事呀﹗] JACK
[仲之唔好問啦﹗我會盡快比番你] KIT
[大佬呀﹗你成8000蚊一個月都唔夠洗﹐我份人工先得6500咋﹐每個月都幫你先
住租真係唔係辦法] JACK
[做兄弟O既﹐係咪咁計先] KIT
[如果你D錢用係正常途徑我真係唔理得你﹐而家你係倒貼比條女﹐下一次佢再叫你買LV咁點算呀﹗O下O下係咁真係幫唔到你幾多次。] JACK
[而家你唔幫就算] KIT關門聲
[你地做咩事呀﹗] PAUL
[你問佢啦﹗] JACK關門聲

~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[點解﹐ KOBE個手提唔開O既]KIT按手提聲
[“下一站係西灣河﹐NEXT STATION IS 西灣河﹐DODODODO 地鐵聲﹐之後8達通出閘聲
[E。。。KOBE點解O係度O既。。。K。。。O。。。B。。。E。。。]KIT
[你點解會O係度。] KOBE
[我特登O黎睇你O架﹗] KIT
[你番去先啦﹗一陣我打比你啦] KOBE
[你唔得閒咩﹗] KIT
後面傳來的按HON聲(車)
[O個個男人係邊個] KIT 沉重的聲
[我一早叫O左你走啦﹗你又唔走出無啦啦過O黎搵我做咩先。] KOBE
[到底發生咩事呀﹗] KIT
[放開始呀﹗你認為我會為O左你而放棄錢咩。唔好咁天真啦﹗] KOBE
[HONEY﹐佢做咩捉住你O既手] KOBE 2ND BF
[BB﹐唔洗理呢D閒人JAR﹐我地去睇戲LOR] KOBE
[原來你一直當我係閒人] KIT的苦笑

***播出阿杜的<他不喜歡你>

PAUL旁白﹕人就係咁永遠當你認真鐘意一個人O既時候﹐唔會有好結果。愛一個人永遠都唔會得到平衡。特別係O係愛情方面。2者無可能互相咁愛對方﹐總有一方面係多D。所以平衡尺無可能出現係愛情方面。可能呢D就係上天叫人類有所遺憾。而遺憾會令到我地去永遠記起心中的人

第10篇 PAUL的最難忘一次

[唉~PAUL係我﹐ KELLY呀﹗] KELLY
[咩事呀﹗] PAUL
[我。。。好辛苦呀﹗] KELLY喊聲
[做。。。做咩事呀﹗] PAUL
[亞KIT O岩O岩同KOBE分O左手﹐我O係屋企樓下見到佢。之後佢抱住我喊。我個心真係好痛] KELLY喊聲
[O下。。。做咩事無啦啦分手] PAUL
[其實我亞妹見到我鐘意亞KIT﹐所以佢搶佢番O黎。佢覺得亞KIT無理由會鐘意我。都係我害O左亞KIT。 ] KELLY
[唔好咁啦﹗你都唔想O架MA。係咪。唔好再喊啦﹗] PAUL

PAUL旁白﹕聽到KELLY咁樣﹐我真係好心痛﹐到底我可以做D咩呢﹖

手提電話響起
[PAUL﹐你O係邊呀﹗HE] KELLY傻笑聲
[你把聲咁奇怪O既﹐你做緊D咩呀﹗] PAUL
[我O岩O岩同朋友O係尖東飲完酒LOR。HE] KELLY
[點解佢地可以唔理你就走O架﹗太過份喇﹗] PAUL
[我想自己冷靜一下] KELLY突然之間沉靜下來
[冷靜﹖]PAUL
[你知唔知道我好辛苦呀﹗我O係我亞妹面前又唔可以喊。。。哈。。。連喊都無權利] KELLY忍泣
[你唔好咁啦﹗] PAUL
[我O既心情真係好矛盾。你知唔知呀﹗我為O左亞KIT曾經O係佢屋企樓下等O左佢成晚﹐我以為真係會鐘意我O架﹗點知佢鐘意O個個係我亞妹。我可以點呀﹗我O係佢地面前扮無野﹐扮笑﹐我真係好辛苦呀﹗直至到我亞妹同亞KIT分手O個一晚﹐亞妹同我講﹐佢同亞KIT一齊都係因為我﹐因為佢要贏我﹐我真係對唔住亞KIT。]KELLY喊聲
[唔好咁啦﹗你都唔想家MA] PAUL
KELLY作嘔聲
[你有無事呀﹗你唔好走開。我而家O黎搵你] PAUL

PAUL旁白﹕接O左KELLY個電話之後﹐我O係度諗點解佢可以咁傻﹐聽到有關佢同亞KIT的野O既時候﹐我個心真係好似一下一下被針刺的感覺﹐到底係咪因為個心已經碎O左呢﹖我O係尖東海旁O個度﹐不停咁望 KELLY的身影﹐究竟佢去O左邊呢﹖我真係好擔心佢﹐走過幾道路﹐我終於見到佢﹐佢一個人手拎住罐啤酒坐O係海旁O既圍邊。 O個晚我地無講過一句野﹐我只係默默咁坐O係佢旁邊。而O個一個夜晚係最平靜O既夜晚

~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~

手提電話響起
[PAUL ﹐不如去飲酒好唔好呀﹗] KELLY
[又飲﹐唉~費事你又坐O係海旁邊成晚呀﹗唔好飲咁多啦﹗] PAUL
[你唔出O黎O既話﹐我就X其他人喇﹗] KELLY
[唉~唔好啦﹗咁你O黎我屋企飲喇﹗反正今晚有波睇 ﹐唔洗呀飲酒咁悶] PAUL
[亞KIT ﹐佢唔O係屋企咩﹗] KELLY
[佢地參加O左5日4夜的日本旅行團﹐前日就走O左喇﹗] PAUL
[咁好啦﹗我買D薯片過O黎食啦﹗] KELLY
[好啦﹗快D O黎喇﹗] PAUL
[嗯~] KELLY

~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[車。。。又一比零] PAUL
[係啦﹗個隊波都唔知做D咩O架﹗] KELLY
[唉~飲酒好過。] PAUL

PAUL旁白﹕我地睇下波﹐就飲O左好多O既酒﹐唔知係因為KELLY定係因為輸波O既原固我飲O左好多O既酒﹐我望住佢我竟然忍唔住同你講﹐其實我鐘意O左你好耐﹐見到佢無反應﹐我自己一個人走番入間房度。我LEE被裡面唔夠膽出O黎﹐我點解咁蠢同佢講埋D咁O既野呢﹖明明知道大家係無可能O架﹗當我不停O係度責怪自己的時候。KELLY突然之間摟住我。呢一晚﹐係我最難忘的一晚﹐我抱住佢入睡﹐聞番我第一次聞到佢身上的氣味﹐我覺得我自己係世上最幸福O既人。但好可惜﹐呢種感覺好短暫。佢朝頭早就唔見O左﹐之後我點搵佢,都搵唔到。到底O個晚佢係一時衝動定係真係愛我呢﹖

~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[KOBE 係我 PAUL呀﹗]在電話筒中
[嗯~有咩事呀﹗] KOBE
[你家姐呢﹖]PAUL
[佢病O左WOW ﹗] KOBE
[O下。。。病O左﹖] PAUL
[好似有 D 感冒LOR ﹐而且DADDY MAMMY又唔係香港﹐唔同你講喇﹗我而家仲要趕住落街買粥。] KOBE
[好啦﹗BYE ﹗] PAUL
[BYE] KOBE

當我知道 KELLY 病O左之後﹐我好擔心﹐但係又唔可以打電話嘈醒佢﹐而家先至發現自己咁無用。諗下諗下。。。與其係屋企。不如煲D粥比佢啦﹗我去O左SUPERMARKET買材料﹐先至發現我根本唔知道KELLY鐘意食咩野粥。之後我買O左5隻唔同粥的材料﹐我諗總有一隻味道O既粥佢鐘意食﹐買完粥材料之後﹐我走去藥房買O左6 ﹐7隻唔同O既藥可以預防佢有其他O既病啦MA。番到屋企之後
﹐我用O左4個鐘去煲呢5種唔同味道O既粥。我拎住呢D粥去到西灣河。O個陣已經係夜晚10點了

[喂﹗]PAUL
[喂~ ]KELLY死死地氣O既聲
[我係亞PAUL呀﹗]
[嗯~咩事呀?]
[無野﹐我煲O左D粥同拎O左D藥比你之MA﹐我而家係你屋企留下﹐你落黎拎啦﹗] PAUL
[唔拎喇﹗我真係好病。] KELLY
[喂。。。喂。。。喂。。。] PAUL

PAUL旁白﹕KELLY無緣無故就收O左電話﹐我X無怪到佢﹐可能因為佢太病啦﹗我驚佢一陣起身之後諗番起我打比佢﹐會落去屋企樓下搵我再凍親就唔好啦﹗就係咁~我O係佢屋企樓下等O下一個鐘又一個鐘

[E。。。PAUL。。。成一點喇WOW﹐你O係度做咩呀﹗]KOBE
[我諗住煲粥比你家姐之MA] 凍到口震的聲
[O下。。。唔係呀﹗你上黎先啦﹗] KOBE
[嗯~] PAUL

PAUL旁白﹕放低O左D粥之後﹐我走番屋企。雖然唔知道KELLY做緊D咩野﹐但係只要佢好番就乜都無所謂。

[PAUL﹐係我KELLY] 電話筒中說
[你好番喇﹗] PAUL興奮O既聲
[多謝你D粥呀﹗] KELLY
[無所謂啦﹗我想問。。。你記唔記得上一次我地。] PAUL競競爭爭地說
[亞PAUL﹐其實我想同你講好耐喇﹗我一直都當你係朋友﹐無論。。。以前。。。而家。。。將來我都希望大家永遠都係好朋友LOR﹐你會明白O架(何)] KELLY
[我明白了] PAUL

PAUL旁白﹕收O左線之後﹐我的眼淚水不停咁向下流﹐我明白到KELLY根本唔鐘意我﹐但係我一直都自己呃自己咁沉醉係自己O既世界裡﹐話比自己聽我仲有機會。雖然呢個夢係好短﹐但係我永永遠遠都會記得呢個夢﹐仲有夢裡的佢。

~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~

11 JACK的失去才學會珍惜

[終於番到屋企喇﹗PAUL﹐我地買O左好多野比你。]JACK
[係咩﹗] PAUL死死地氣
[你同亞KIR做咩呀﹗幾日之MA。好似變O左第二個人咁﹐你地好似死死地氣氛無O黎精神咁。] JACK
[無野呀﹗唔好理我啦﹗] KIT & PAUL 關門聲
[唔理咪唔理﹐打俾藍藍先] JACK

~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~

DODODO 電話聲

[喂~藍藍。。。我番O黎喇﹗] JACK
[係咩﹗]藍藍
[我好想見你呀﹗5日無見都唔知你肥O左定瘦O左] JACK
[5日無見你都咁喇﹗如果一年無見咁會點呀﹗]藍藍
[梗係會傻O左啦﹗] JACK
[O下。。。] 藍藍
[點解一年唔見JAR﹐你咪好好地O係度。] JACK
[嗯~咁又係。。。豬佬呀﹗我想同你傾D野呀﹗] 藍藍
[講啦﹗] JACK
[不如出O黎先講啦﹗]藍藍
[好啦﹗咁一陣見] JACK

~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~

道海小輪聲。。。BEBEBEBE
[藍藍終於見到你喇﹗呢5日掛死我喇﹗] JACK
[我都係呀﹗]藍藍
[呢樣野送比你O架﹗] JACK
[咩O黎O架﹗]藍藍
[呢個公仔可以播音樂O架﹗你訓唔著O既時候﹐我又唔係你身邊O既時候﹐你可以聽住音樂O黎訓﹐唔洗咁寂寞MA] JACK
[嗯~多謝你呀﹗豬佬﹐同你一齊我真係好開心O架﹗]藍藍
[豬豬。如果唔係你﹐我可能仲過緊D朝著晚報的生活﹐真係好悶O架﹗] JACK
[咁我咪好勁LOR﹐可以忍到你呢個大悶人] 藍藍
[你話邊個係悶人﹐想死呀﹗等我捉到你就死。] JACK
[哈。。。] 藍藍

~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~

[E。。。藍藍﹐你做咩O係我公司樓下等我呀﹗你隻眼做咩紅曬] JACK
[我屋企幫我申請O左去美國讀書﹐而家。。。批。。。O左。。。喇﹗我下星期要走喇﹗嗚。。。] 藍藍
[O下。。。] JACK
[我要去4年﹐你會唔會等我呀﹗]藍藍
[4年咁耐] JACK
[我要去讀大學課程﹐如果你叫我唔好走﹐我一定會留番O係度。你叫我留低啦﹗]藍藍激動
[我又點可以咁JAR。你O既前途O黎家MA。我又點可以咁自私呢﹖] JACK
[4年你會唔會唔記得我O架﹗]藍藍
[點會呢﹖你係我最愛O既豬女MA] JACK
[豬。。。佬。。。嗚。。。] 藍藍

~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~
[豬女。。。我聽日唔送你X機喇﹗] JACK
[點解呢﹖]藍藍
[我真係送唔到。] JACK
[你連最後一眼都見我﹖]藍藍
[唔係﹐只不過你對我太重要了﹐我怕我唔捨得。] JACK
[咁。。。我明白喇﹗我想問你一件事﹖]藍藍
[問啦﹗] JACK
[你真係會等我4年﹖4年BOR﹖]藍藍
[我都唔知呀﹗可能你以後係大學生就唔想同我呢種朝代晚年的悶人一齊生活呢﹖] JACK
[點會呢﹖你係我最愛O既豬佬O黎O架﹗]藍藍
[嗯~到時我地O既身份都唔一樣了] JACK
[無論點變﹐你都係我最愛O既豬佬] 藍藍
[嗯~] JACK

***播出阿杜的<堅持到底>

PAUL旁白﹕世界上實在有好多野令到我地害怕了﹐我地會驚向自己鐘意的人許下應承因為我地都唔知道自己會唔會實現得到。一段愛情就好似一個故事咁﹐有開始﹐終結。而呢個終結無人會知道旁邊的人係唔係自己最鐘意呢﹖