2007-09-15 00:21:49凱凱

凱婷留給大家的第七篇文章..

September 13, 2007 - Thursday 6:01 PM

i’m over for..........


school life is fine, no challenges in the recent days, kind of tired of it......still excited about the homecoming~ cause i’m going with you know who, that’s part of the reason, another reason is i’ve never experience the high school homecoming yet, that’s why am i so exciting!

i got the dress for homecoming a long time ago, thanks mom! but i can’t tell you what it’s like, so let’s keep the secrete, ok?

last weeked i went shopping with Bambi and Falina, i like to go shopping with Falina, cause she got a good taste, and she is also a funny person to go shopping with . we went stores to stores, i just can’t find the exact shoes that can match my dress, it’s kind of hard to find a pair of cute shoes in here, the last hope was the second haded store, i can’t believe i found the purse and the shoes that just what i wanted, and it was such a good
price! i’m so happy! i’ll let you take a look at homecoming.




九月,13,2007 - 星期四 6:01 下午(美國時間)


我是期盼著..........

學校生活是好的,近來這些日子沒有挑戰,有點兒厭倦它了......
仍然興奮有關舞會~ 因為你知道我是在說什麼,那是一部分原因,另一個原因是我從來沒有舞會的經驗,那就是為什麼我是興奮的!

我回國之前得到一件裙子,謝謝媽媽!但是我不會告訴妳為什麼喜歡,所以讓它隱藏,好嗎?

上禮拜我和 Bambi and Falina 去購物,我喜歡和 Falina 去購物,因為她有很好的審美觀,並且她還是一個購物中愛開玩笑的人.我們去一家一家商店,我剛剛沒發現確切的鞋子會相配裙子,它是有點難發現一雙可愛的鞋子在這,僅剩這家二手商店,我不敢相信我發現手提包和這鞋子剛剛是我想要的,並且它是這樣的好價錢!我是開心的! 我將帶一個去舞會.