2005-07-11 00:25:12○°| |追求將來*

再會小學FD~*

7月9號~*
等左好耐啦~*
我幾緊張呀,前一晚~*
約左牙B係地鐵站等,距死人頭又遲到,我以為距唔知去左邊~*
距遲左5分鐘呀><"~*
番到去,第一個見到鍾老師,距上身肥左呀,距果日個Look好似Ayu牙~*
跟住又見到陣老師,距依然無變波~*
見到周老師啦,距比我上次見距少左好多白頭發牙~*
見到好見唔識既人,連1973年果D畢業生都番晒黎~*
見到啊隆,啊雞果d啦,牙雞依然無變,啊隆都係~*
溫婷距唔得閒番呀,想見下距都見唔到啦~*
小學變靚左好多呀,真唔抵,我地讀果陣又唔見距甘靚呀,人地走左先黎變靚~*
唔通連個小學都唔鐘意我>O<"Oh~~~My~~~God~*
番完小學,我同妮,coffe,牙B去左美心食野,牙B距約左fd溜冰走先~*
吃完美心就番左家Lu~*