2005-07-13 21:03:10Jess

出街街

今日一早就出九龍塘去check out件畢業袍.....
話咁快又畢業禮啦~
時間總不會停下來等人.....
總要努力向前行.....不要浪費我的人生~

去完九龍塘....再同阿妹落旺角啦~
本來諗住去Neway city唱K.....
點知去到K lunch的booking已經full晒啦!
真係好討厭呀~身水身汗咁行到落居然無位.....
本來想同阿妹去石磨坊食甜品.....又未開....
唉~立即灰晒!!!!!!!

於是係旺角行左兩個圈....先諗去邊好....
其實我想去沙田行宜家傢俬.....
不過阿妹話要去大久保....咁就去大久保食壽司.....
um....actually i don't like it....
但答應了阿妹同佢去食....今日又咁o岩出旺角....
就去食啦~不過佢成日都走我d單既!

食完又係旺角行個圈....今日真係有點奇喎~
旺角居然無乜人.....係這個暑假天...d學生去晒邊呢?
行完旺角中心就返屋企啦~
返到屋企又同陪阿媽細佬食TEA~
食完我去書局買過膠片......佢地就去超市~
然後就各自返屋企啦~





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

最近愛上了在網上看小說.....
也許作者們都喜歡將他們的故事寫成文字.....
所以故事的真實感吸引我留下來.....
有時我都想將我的故事寫下來.....
不過我好像記不起所發生的事情了~
也許是我刻意將記憶放逐吧~

寫....有一天我一定會寫.....
不過故事本身要能感動我心...
我才會將它寫下來....
wait for me.....i must write down my story and share it with all of u~





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



好多地方好想去.....
回到昔日的天空.....
找回昔日的足跡.....
不過人物...時間而已經不同了~
不知重回舊地的感覺如何呢?






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

是不是當愛不再的時候.....
甚麼都變成討你厭呢?

"何時開始 完全改變 令我的優點
從此再沒貢獻 全是缺點"


我怕愛.....因為我還不知何謂愛!!!!!!