2005-01-11 18:10:51尚未設定

MK一日遊

今日都要趕功課...... 好辛苦﹗不過最後都放棄,因為根本趕唔切...... 所以最後陪威少出去MK buy shoes同埋 buy gift for his gf。估唔到會俾我撞到佢,最初我都覺得好似佢,不過又覺得無可能係佢,因為佢去0左外國ma~~~ 如果唔係我回頭看看和佢叫我,我一定會就咁走0左去,見返佢,真係好開心和有一種久未重逢的感覺,之後我幫去d野去朗豪坊先之去join威少,sorry ar! 威少﹗第一次行朗豪坊,雖然只是衝衝一行,但都覺得朗豪坊好大好靚,大家一路行一路傾,發現大家都同以前好唔同,可能人大0左好多野都會唔同0左...... 之後,佢仲要工作,所以大家交換contact no就走la! 遲d我一定會係佢返外國前約佢出0黎,大家難得可以見返面,而且佢都係TST返工ma~~~ 返學搵佢好方便^^

講返同威少去 buy 野,大家行0左一陣都無收穫。haha...... 因為大家都好 poor,所以 buy 野要好緊慎:p 最後,大家都有收穫,當然威少多好多la~~~ 因為原本佢好 rich ar!!! 我都有少少收穫la! 不過真係好 poor...... 所以好多野都似想清楚先 buy~~~ 要節用呀﹗﹗﹗

P.S. Photo: 收穫之一,ar Jack電話頸繩^^
(10/1/2005)