2007-03-27 04:05:27-[ AYU*

尋歡





其實我發覺我GE性格同A榮真係好相似..
好多方面都係..













原來我自己都得GA..
只係我自己唔願意去試同唔想去試JA!!
當我好認真同決定左GE時候..
先知原來我係得GA!!
不過都唔洗咁出奇JE..
只不過係做返以前GE自己JE..
有分別咩!!
我唔會再咁對自己ga囉!!

但係都要讚下自己先..
好采我交遊廣闊JE..hehee^^













好開心呀..同D都幾耐冇搵過GE朋友出去玩呀..
佢地個個都話我靚左又瘦左囉..
睇清楚!!係(個個)囉..^O^
佢地仲講笑咁話..
如果我冇男朋友ge就溝我tim呀..
哈哈..開心屎!!
證明我仲有實力同條件啦!!hahahahaaaaaa......