2007-03-21 19:20:40-[ AYU*

THE SONG*








一首同我而家好相似ge歌..





活著便快樂麼 某某暗戀我 應該笑麼
事實上我亦想過 接受更加好過
不錯 尚有幾個話很愛慕我 便有需要扮出雀躍麼
潛在的陰影未過 

永遠孤單也不怕 是否使你驚訝
你到底有什麼好 逼得我念掛 
路過的 幾多位都不算差 
全城朋友妒忌著我嗎 突然陌生化
我為何流下眼淚 懂嗎 (清楚嗎) 

妒忌著我什麼 說會愛寵我 亂講也可
沒動力去認知我 卻話最喜歡我 
戀愛 為了使晚上可抱著過 為刺激與示威見太多
我愛的 偏偏避我  

你已經娶了她嗎 掉得走記憶嗎 
但我始終放不低 偏執有罪嗎
受了傷 傷口死不肯結疤 仍然迷信 
終於等到她 遭到你欺詐
我仍然能被妒忌 真的嗎






真係好岩我..




-[||||||||||||KAYU* 2007-03-22 08:12:21

我ge好好好好朋友:
好多謝你呀..好多謝你用左咁多時間去留言比我..好多謝你幫我講左我想講又唔知點講ge野出黎..好多謝你支持我所做ge事..


了解.尊重同體諒我諗你都睇到我有幾努力去做..
可惜..一隻手冇另一隻手去支持始終係會拍唔嚮..
你講得岩..邊個冇錯??最緊要錯左識改..
仲要對方比e個機會自己..可惜我亦都冇咁幸福..


我明白..L先生佢曾經好在乎我..對我很好..
可惜..今非惜比了..
當然我在唔在乎佢大家都應該好清楚..


沒錯..你真的很明白我了解我..
對e段感情..我放左我好多野..付出左好多..
可惜最後換到ge只係..
自私,計較,傷害ge東西..


正如好朋友所講..
我點解仲要喊..仲要唔開心呀??
我只不過係失去左一個唔愛我ge人..
但係佢就失去左一個愛佢ge人..


放心啦..好朋友..
我唔會再喊..
雖然我而家仲係好愛佢..
不過我亦識得放低..
況且有好多人會幫助我放低ga啦..明白嗎??^^
我諗佢亦都好開心見到我放佢走..
比我搵一個岩我ge人..(佢親口講ga)


我同佢可以做到朋友的..佢亦係一個好好的朋友..

RAIN 2007-03-21 23:30:03

好耐都未見過你咁唔開心
我知道你好重視佢..
記得你同我講過你覺得同佢一齊好安隱
唔想改變d 咩,..亦都唔想再去習慣其他人
放棄左哥段成幾年既感情,
你變左個無可救藥既衰人
好多人既說話,我知道一向尊嚴第一既你,
承受左好多,L生先對你我們身為朋友既都見得到,
或者人就係咁,行耐左就會見到對方既缺點,
我知道你地唔係唔珍惜對方,
而係行耐左好多野就唔使遮遮掩掩,
有哥岩就講哥句,其實所有既問題
好多對情侶都會有,
我地大家都搶住講對方既缺點,
成日都覺得佢既然係我既另一伴..
梗係要咩都理我就我先LA..
但係問心,我地對朋友係咪咁樣,
我地都會盡量係朋友面前做到盡善盡美,
邊有唸過要人地咩都就晒自己,
其實情人同朋友一樣都需要了解,尊重,同體諒
邊個唔會有錯姐,邊個唔識去認錯,
但係有一樣野難既就係去改,
人就係咁,有時連發脾氣都係習慣,
要改,得!除非分左手一排啦,
就會開始知道以前既自己有幾咁任性同難頂,
好似我咁,我都係分左手之後先知道原來自己以前講左好多傷害人既說話,做左好多好小器既事,


如果L先生唔在乎你,佢唔會咁得閒上你板
如果你唔係在乎L先生,咁你都唔會係你板寫上你既心情,

好多野,係外人先睇到,

其實L先生對你也不錯...


但家愉,無論點我都會支持你,
你好勇敢,我係第一次見你去挽留你想要既愛情,
得唔得,唔緊要,至少你唔會好似以前咁愛理不理,
或者呢段情未必會行到最後,
但唔緊要,你一樣都係廖家愉,
只係以後既你知道咩時候要溫柔DD,咩時候硬朗番少少,以後再拍拖,你會改變左,
當然假如你地可以....

當然呢D野唔到我講,
只要你地大家認為開心就得啦....


唔好喊啦!
愛情係咁GA LA!!!
我知你好堅強