2004-12-13 22:12:00阿k

今日認識左1個人.....佢係超人個gf....牙蚊....

今朝6點半起身la....

7點半返學...上econ...悶死....佢講得果2-3頁=.=|||

之後到中文ka本來...之後又比鄧sir拎左...搞到我地上2堂maths...又要補課wow...

之後到eng....做paper3...咁就過左d堂...

食lunch...係到食野,傾計....傾到1點30到上去...

上chem....勁難涯r...又唔傾得計咁際...坐係門口...悶爆...釣哂魚...

之後上phy...我訓鬼埋...好眼訓r...勁頂唔住...if not我都唔訓la...

到maths.....又係maths><"...統計學...超無聊...4點半放我地走la...

返到home....無幾耐...超人online...我同佢chat la....點知係佢gf---牙蚊黎ga@@@~

chat左陣...阿維問我交咩la聽日...之後都有同佢chat la...

9點到老婆online...chat la....

今日無睇過tv咁際....彊屍3又做完wow><"

頭先發生左一件好無奈ga事....真係無奈爆ka><"....