2004-12-10 21:09:00阿k

i don’t know why....唉*

6點半起身...返學...

上chem堂...大lin隻香水唔錯...幾香...幾淡...不過實係用名牌la佢...

之後落hall聽talk....好悶lor....

之後上maths...鄧sir居然有返...fuck...搞到我要上堂...

落堂之前派左a.maths卷la....

好似得sukie & daniel pass jar....daniel仲要係70幾/110....

crazy ka...咁勁...不過好多人都唔開心...多數都係20幾-30幾分...(好在drop左姐)

lunch食完野...返上去班房...mandy叫我陪佢落去...

撞到阿蒲...一齊去左6b搵丫仔@@~...mandy太怕羞la有時...大膽d!!

之後我同蒲走左....佢地班d人開始係到講...mandy勁尷尬咁走左....

上phy...派mc...唉.....都係唔pass r phy...

上bio堂...我坐左去kama個位....之後我,mandy,娟又拍左去雙行個邊...

基本上...係無人聽佢講返long q...隔離有工程...搞到我頭都痛埋...

涯到3點25分...放左...走la...mandy,蒲,我去左5/f搵阿哥la....

見到阿modd個樣好似嚇左一跳咁...笑死我...

之後佢地放左la....阿哥係都要問埋阿雷(佢同學)acc先走wow...要我等佢=.=

去左3/f...個實習miss比返個file佢...之後同埋佢個同學(阿紀)走la...

返到home...換衫...4點幾出去...

去左朗豪坊行...都ok la...唔算多人...行左f.c.k...好多間...不過都睇唔o岩

之後去左瓊華...chip之堡...新天地...之後我同阿哥都買左1件黑色褸...

之後去左信和睇cd...nao出左la隻碟...不過得日版...都係等佢出台版先買...平d

20號到再出多次...買nao大碟...w-inds,nao演唱會vcd...仲諗緊好唔好買nic隻碟

返到home...on icq...食飯...bath...