2004-12-09 19:10:04阿k

唉.....好差r chem....創新低la又....

今朝6點半起身....好唔想起....凍!...><"

第1堂上phy...唉...又係唔pass...第3科la....(最高72/90r...變態ka!!!)

到a.maths堂...個個miss馮煩到死....搞到我要去library避佢...

<去library都係上下網...咁就過左2堂...XD>

之後eng...派paper2...><"考得好差...不過total eng都係pass....

下午上bio....無無聊聊又過左1堂...

中文堂...個個代課阿sir....誚勁耐廢話...之後先講到我地要做d咩hw=.=|||

有"家課"(弔古r@@~)....下個thus交@@~....

作文就20/12交...作咩...記一次遲到的經過&感受...擺明玩野la...我都無遲到過...點作r...

之後放學....chem補課....講返d mc....mc個分...有人拎43....佢就係阿蒲=.=|||

錯7條jar....我呢...我o岩ga係佢錯ga q2倍多d...都無20條...唉"

5點到返home....玩到天2...不過...係整唔到人物...d野勁難click...load得勁慢...

e+去bath...一陣再打...(06:05pm)


06:37pm

沖完涼...等食飯....同老婆chat~~

天2就遲下先試la...好煩...

佢地好似話下個fri去完旅行之後就入camp....

if fri-sun...我諗我無得去lu...要去飲r sat><"

頭先阿媽又係到煩我....又話阿哥係band1出黎都係得14分...

我lee d咁ga sch唔勤力ga話14分都無可能有....

(日夜勁溫果d?!...我有溫書...我eng差咪考得差lor...好簡單ka...我根本都唔明個q講咩...)

有d人修pth....有d人轉中文考...咁又點姐....升到又點...到時係eng ka la...

唔係玩玩下ka...d野難咁多...阿哥話if我地會考只係0.1....a-level就係1000...

你諗下有幾大對比....唔係話夾夾埋埋14分升到就好hapi(果2種人)...

你升到又揀咩科...pth上到去又無左...你其他科又唔掂...咪姐係廢...

轉中文...上到去讀eng...eng自己本身都唔掂...上到去讀得咁辛苦咪又係黎搞...

出黎做野係辛苦...不過你都係年半之後出黎ga姐(果2種人)...so出黎做野都無壞ka...