2004-12-08 16:56:14阿k

ORAL......

今朝6點半起身...返學la...

好無奈咁....調左去第1行第1個位....(近門口=.=|||)

本來.....我諗住坐第3個位...第2個個人(kama)不變[原因係佢要坐crystal隔離]

咁好la...我就佢...

之後方x晶話坐得太後睇唔到...叫我調返上第1個位...

佢點會睇唔到r....我就唔信你坐前左1個就睇到d野....

e+我坐第1個位....我咪又係唔撚睇到....反哂光....上maths實抄唔到野ka啵...

佢擺明就想坐Cr隔離la...扮哂睇唔到咁...

我e+都好好人咁就哂佢地lor...e+搞到我係睇唔清d野lor上堂...

我同kama又"唔o岩傾"(根本就好憎佢)....

我隔離係EP&大力....我無得拍table個去lor.....e+玩自閉la咁....

自閉到mock exam...我都唔跳我涯唔涯到....

Cr&EP調哂佢地fd ga人一齊坐...拆散哂我地幾個...Cr仲同polly坐tim...

kama後面係mandy,娟.....

(單行...so我想坐kama後面lor...方x晶又話睇唔到野,擺明玩野la e+...興!)

佢又話自己調位...之後呢...我咪又係坐d我唔想坐ga位...頂...正pk...

今日上econ....派卷la...佢話我地5d有3個人唔pass...

咁我估我實唔pass la...點知都pass左...o岩o岩好pass...

之後到bio la....一早就知道自己唔pass...

之後講mc....佢地個ans錯左成5條...change返個ans之後我又o岩哂wow個5條XD

eng堂....派左paper1...pass....paper3....pass....

oral la....我居然唔pass lor....佢地d不嬲考得差ga都pass...玩野la又...

我個組(4班ga1號)係第1組考...我講左勁多野lor...咁都唔pass...其他個3個咪唔pass...

遲d考ga人....講左2句就pass....好唔公平lor....

之後到chem....唔pass la梗係....仲要有2頁係寫左好多野都係無分lor...

有1條(全頁得1條)係....我無balance到個equation...佢居然係1分都唔比...fuck!

a.maths堂...鄧sir請3日假....旺財黎左我地班講左好多無聊野...waste my time..

本來我可以落library"自修"ka ma....諗住做埋個閱讀報告...e+無得做la...

放學就閃la....返到黎....上網...

試下玩天2...又係玩唔到....琴日仲load到隻game...不過login唔到....

e+係load都load唔到...無奈....玩私服好煩r...