2004-12-07 14:32:34阿k

就算早就預料到...可是還是很痛很痛...(update at 08:12 pm)

恨那可恨的人...

不再想...

忘記就是最好的...

但誰又做到...





今朝6點半起身....都係淨左好多時間@@~...

考完...同sandy返我home...

1點45...送佢"上路"...呵呵...

之後同人chat....

有d想訓ka.....不過同佢chat到佢off先訓....(maybe無得訓=.=)

聽歌....聽緊...."別說我的眼淚你無所謂"....

今日無咩想打la....無心情打落去....


08:04 p.m.

點知....係訓唔到ga....老婆4點幾5點到online....

本來心情好差.....不過e+好返d d(因為那1句話)....but...唔鐘意人地暪我...


老婆....講左比你聽ka la(之前你叫我講ga野)....

and also...我can get到個ans....


很怕會失去你...

好驚....你揀ga係佢.....

總之.....

有咩事都要同我講r....><"....