2004-12-03 20:29:51阿k

exam令人想死......

<-----我哥+我












琴日6點起身...溫bio...(溫左1日都係溫得3課....)...

將第2本bk好快咁睇一睇....(你話記唔記到....ans:梗係唔掂la...)

之後返學....去迎接死亡....唉*

之後考la.....份paper...佢勁出d我無溫ga課題....(無奈ing...)

考完返home...阿媽落去買飯盒食....d叉燒飯真係幾好食...

1點50到行返學考oral la....好鬼驚r><"

返到去...d老師好耐先黎....差唔多開始考先黎....

我地4班d人係哂到"準備"la....5a做real play先...

咁姐係我地5d d人無得諗下discussion果陣講d o麥....

考la....report果陣又衰左一d.....dicussion果陣仲無奈....

我同個個女repeater講左at least 2points(每個細分ga topic)

考完....等埋阿哥走la.....

阿哥話....佢去收沙聯卡$ga時候....

比個班八婆(f.3)果個好黑ga女仔煩...問左問右...勁係到玩野...

好在唔係問埋阿哥d野jar...不過我諗佢都想問ka la...

(阿哥真係有咁令仔咩??)我唔覺....

返到home....溫econ....溫到11點幾....去bath...(得凍水=.=|||)

之後sleep............


今朝6點到起身...溫econ....

考試果陣....發覺....我好多都寫錯...串錯....死得la今次....

考完返home.....食水餃r今日....阿哥都返黎食...

1點48出門口....1點52就返到sch....(好快!=.=|||)

之後佢地話考paper1...唔係paper2(之前以為係paper2=.=|||)....

不過paper1仲好....易咁多....1hr10mins@@~...根本都唔使咁多....

慢慢寫都係用50mins....@@~....作左成400字多d....(停唔到!)

返到home...上左陣網...4點到開始睇harry potter3....

睇到6點半多d la....都ok好睇...

之後去bath.....有返熱水la....整返好la.....yeah!!!....琴日凍死我....

食飯la....同老婆chat...打日記....


老婆r....你r....唔好比咁大壓力自己...讀到幾多就幾多...唔好涯壞自己....