2005-01-29 16:59:52尚未設定

28/1 最唔開心的一晚....

琴晚真係我返咁多次大陸~最唔HAPPY既一晚LO~我真係唔撚識講呀~~好唔開心呀~我未試過有一條仔咁對我嫁~~成晚可以唔理我....自己玩~我都唔知我地係咪一齊緊嫁~~又係你叫埋我一齊返既~唔理我個個又係你~咩意思呀~~琴晚真係好撚嬲LO~~落到黎又話唔想拍拖WOR~~好似係度玩撚緊我咁LO~~唔想拍拖都只唔過係藉口姐~~我冇撚野講呀~~
琴晚見到好多人呀~~KK佢地又係CYBER~~同大圈個D仔一齊~又見到葉欣個FD~~又見到MAYBO & 亞SZE佢地~~琴晚好彩有2條女陪住我~同我傾偈~~如果唔係我一定係咁發脾氣呀~~咁撚ON9 LO~我都未試過係日記打咁多粗口嫁~~唉唉唉唉~~~真係好撚唔開心呀~~