2005-01-12 18:43:40尚未設定

11/1分手的局面

唉~~我同亞康到里日啦~~佢話我鍾意左第2個WOR~又話我成日返去玩~~都開始唔相我啦~~唉~我早知有畦日嫁啦~~但係估唔到咁快姐~~成5個月啦~~好快就半年啦~本來好開心嫁~~唉...要散個陣我真係好唔開心好唔捨得...好唔想散...真係冇左康唔得~過左一陣心情都係今上下..唉~唔想講野呀~DOWN到仆街呀~~之後同愷瑩傾左一陣..開心左好多呀~~愷瑩係度講埋D咸濕野~~笑死我呀~~
我同康真係要分開下...睇下大家仲應該一齊啦~~唉..我都唔知我地應唔應該仲一齊//唉~~一齊都唔會再好似以前咁好...我諗康都唔會再咁鍾意我啦~~唉~~我又成日返上去玩...我都2唔想佢咁擔心我~~留佢自己係HK..而我就返去玩....唉~~我都知對佢好唔公平嫁啦~~唉~~散左就算啦~~唔想諗呀...