2005-02-06 22:11:37kayi*love

難過的日子..__

(4/2)
尋晚向靚仔發了脾氣..鬧左佢一餐...
菠蘿油王子又跟我說了一些很殘忍的話..搞到我喊><
真的不希望是事實

_______________________________________________
(5/2)
今日10點半起身..沖涼洗頭.. .好似ready出街咁..;:不過唔係...on左陣9//
2點半去補習—extra的。補到6點幾!!!差d死左___..

有人等我放學...哈哈*emily呀^^她送我一支”螢光棒”呀!!

行下街...夾左一大包糖...不停咁食..
不消15分鐘俾我食晒..emily話我咁樣會食死..
但係..我真係好唔開心..唔知可以點..

同佢傾左好多野..可是還沒有決定.. .
但無論是一個怎樣的決定..我好清楚自己是不會變的。


ps:今朝睇完本書喇...睇到我喊><
女主角好愛個男主角..男主角都一樣好愛個女主角..但係因為誤會而分開.. .
女主角係電視上面當住全國既人講:
“ 我係一個大笨蛋.. .佢欺騙左我...但係..我真係好愛好愛好愛佢...”

淚流下..
想起的是他..]]--因為我也很愛很愛很愛他*||. . .