2005-05-14 22:48:01NBC家爾

小師妹

一個學生/師妹在她的xanga寫著:
「周家爾老師
我有野想搵你幫忙呀
如果你睇到既就o係icq add我啦
我想直接同你傾傾」

很直接。

我通常都不會將icq俾我學生,但我還是add了她。

就是那個曾經問「搣匙點解你mud都識」果個學生。去年教她的時候,正值冬天,女同學都可以穿褲子的氣溫,當日,如果我唔係睇到佢個名,我完全無辦法看出她原來是一個女生!

她在xanga post她的小說,寫得認真唔錯!!!頗成熟,而她,不過是中二,十四歲。(我2000年體藝畢業,佢話,果陣佢仲讀緊小四 = . =”)

她剛告訴我她的新聞台,看了她寫的其他東西,嘩下!我話:「你寫gei野嚇親我」,佢話:「依架個個後生都係咁架啦,你老了!」

真不知道究竟是她比較早熟,還是現在的青少年就是這樣的?

邊個可以話我聽?