2007-06-08 13:17:16♂o矮妹o*↘yan♀

TO_____

好啦好啦~~我自己要驚既野過左啦~~係ne一年F3,,我有好多不同既經歷!!

好似有好多野要講曬出黎咁~~由一開始升上黎至道E+有好多不同既事情出現,,

我有好多說話要同好多唔同既人講______________________________________

TO我班主任Miss Lei:好多謝你係ne一年幫左我好多~教左我好多野,,
當我地班做左d咩搞道你唔開心既話~我係ne道同你講
聲[對唔住],由一開始我升上黎F3,我第一次見道你,
我自己心就諗,唉~ne一年一定好難涯啦~咁既班主任,,
但係道道E+,我要上高一啦~~你右係我心目中第二個人啦,
你真係一個好好好好既班主任,雖然有時你係對我地班好
惡,,但係你都係為我地好~都係想幫我地~我地係知嫁!!
我地都芝道你好難做~就算點都好啦~我係Ne道要同你講
聲[謝謝]______________Miss Lei

to各位老師:本人充心和各位老師講聲[謝謝]^^



TO F3C既同學仔~我地相處左足足一年既時間啦~~一開始我自己右係咁諗,,
今次死啦~係ne一年,我一定會悶死~但係道左E+,,我覺得唔
係啦~我諗错左啦~由一開始我地唔係好熟,大家唔係好識大家,
唔係好敢同大家講野同玩~至道去左一個{慈青},同埋學校搞
左一個班際籃球賽後,我覺得我地班真係唔同左~完完全全係
唔同左~大家熟左100000000000000000倍啦~~考曬畢業試啦...
大家都芝道大家既結果係點啦~唔得既-->唔緊要呀~一次唔得
可以在黎過~最重要係自己唔好放棄自己炸!!芝maa?!
我地班始終係我地班______F3C L ove--



TO yoyo:我芝家都唔芝要講D咩好啦~你呀,,真係唔好在諗咁多野啦~~
雖然你E+係就係***左,,但係唔緊要嫁~你好叻嫁啦~你自己都唔想咁,
你自己都有努力過~唔得都無計嫁~係咪仙?! so你唔好咁啦~~
你仲有一班好關心你既friend,屋企人,同學仔~等等既人十卜你嫁!
你要向好戈面諗下嫁!!芝ma?!我作為你個FD,你有事我都好似幫唔道
你d咩野咁~~SORRY ar_____但係點都好啦~有咩事你要同我講~真係,,
我答應你~[無論A君有D咩事,有d咩困難,B君都會願不惜一切為你,直至
永遠,直至A君和B君老死~,這為一生一細]____YAN & YOYO ^^



TO MY FD:幫過我既好多朋友,,真係好多好多~我自己都唔記得左啦~~
你地都要+油呀~~我係NE道要同你地講番聲[謝謝]___________


今日既日記好長好長,,,請大家留心D睇啦~~請大家留言呀---->THX
♂o矮妹o*↘yan♀ 2007-06-12 20:11:51

TO MANCY:哈哈,,岩左~係呀~我咁叻女,,當然得啦~
KAAAAA,,講下笑||||| THX U LA
你唔洗怕怕WO~就算點都要+油呀,,
一定啦,放心,我一定會保估你既^^^

♂o矮妹o*↘yan♀ 2007-06-12 20:07:46

TO YOYO:唉~~係啦~我真係唔芝點做好啦~
OK啦~我一定會嫁WO~一定一定會好似
E+咁FD,,仲要FD話E+ TIM呀!! ^^
你呀~~今次一定一定要+油努力D啦啦!!

- Mancy~* 2007-06-12 00:25:16

即係你.. 升到班 a ?!
公喜公喜..!

你要保佑我升班 a =33=``