2005-12-24 18:52:36仙人掌

攻其不備

考試前:
以前的我
在msn上談笑風生,樂不思蜀
在遊戲機中斬妖除魔,百戰百勝
累就上床訓覺
現在的我
在教科書上加倍用功,努力不懈
在筆記部中尋找答案,過目不忘
累就上床溫習

考試中:
以前的我
選擇題:原子筆坐標法
問答題:超級吹王之王
現在的我
唯恐時間不足
低頭不停往答案卷狂寫

考試後:
以前的我
派卷之後
張佢翻轉,遮遮掩掩
好驚比人發現
有人問我幾多分
我老羞成怒
「你顧掂你自己先算啦」
現在的我
派卷之後
好想尊登整跌張卷
然後叫人幫我汁番
有人問我幾多分
我得得戚戚
「算係咁啦,唔係好低分」

結論:
爽爽爽爽爽爽~~
派卷之後
見到周圍有人係到討論緊我
我己經努力左三個月啦
終於等到出頭天
佢地永遠都估唔到
一個上學期被當既人
竟然會考試全班最高分
最爽既係見到第一名同第二名果個兩野
係度問邊個xx分
hahahaha~
我而家有D明白
點解D人咁鐘意讀書
原來會有D咁爽既感覺
我己經忍辱負重左三個月
我就係等呢一日
令所有人大吃一驚既呢一日
呢招叫

攻其不備

佢地而家一定超驚
我要乘勝追擊
即係不停地拎住D書
係佢地面前行黎行去
佢地一齊超驚
HAHAHAHAHA~