2005-09-14 15:49:56仙人掌

震震震

我有一個朋友
我識左佢差唔多8年

我有一個朋友
佢患有眼球凸出症

我有一個朋友
佢真係一個廢柴

我同呢個朋友好熟
有幾熟?
熟既程度
甚至令到我可以同佢接吻(佢係男人)
為左保護佢既私隱
以下內容將會稱呼佢為
F先生

我永遠都唔會忘記F先生既說話
「鬧人
唔講粗口係冇POWER」
好明顯
F先生視髒話為他的母語
F先生係一個爛口既人

我同F先生既關係
真係不可告人
雖然我地分隔兩地
我地仍然以MSN保持聯絡
但係千祈唔好忘記
佢係一個廢柴

最近
我成日見到佢ONLINE
佢通常都會主動叫我
但係佢既叫法唔係一般人用既
“HI”“HELLO”
而係MSN既一個功能
「送出來電震動」
本來呢樣野好正常
而且仲好好玩添
但係佢唔係淨係用黎叫人
佢係又震,唔係又震
有時淨係震,乜都唔講

有一日
我終於忍唔住
佢震我,我震番佢
乜野都冇講
就係咁震黎震去
每次震唔夠十分鐘
我都忍唔住同佢講野
可能唔夠佢廢

又有一日
我下定決心一定要震win佢
就係咁
我每兩三晚都會見到佢online一次
但係我地己經兩個星期冇講過野啦
每次見到都係咁震黎震去
而家仲係決戰期間
你估下我地邊個會win?