2004-04-15 03:10:51Kathy

日記﹕一日之記

前2日(13/4)我收到考試局send信比我...我一睇...
佢話我本來考pure maths 個間sch...佢個hall 裝修...so要轉考試場地...
但我唔係好識個到d路...又唔知有咩食...我諗我到係留係school到食包包...
我心諗﹕如果佢寄失左...我咪死得!

今日15/4...係我生日前2日...
唉!仲諗住我kick走icq個reminder...咁就唔會通知佢地...
原來冇用家!因為佢地張list中我個info 冇kick走...
this is optional for the user...
唉!仲諗住test下佢地邊個對我真心...冇啦!
個個都係假既~冇人真心既!

不過踏入12點後...我都收到2個人同我講生日快樂...
1st﹕我唔識既人...我諗係icq random fd...叫 "^^天馬行空^^"...
話就話唔識...但係仲覺得我同佢之前傾過計~
但係只不過係我冇add 佢je…
2nd﹕係Juno…佢仲係同icq 既ecard send左一張比我…
張card好靚呀~不過佢打既字亂晒碼…後來叫佢send多一次…
佢祝我考試成功!大家咁話啦!
Anyway…我都好多謝佢2個…話晒都係我生日前最早同我個生日快樂啦!
早je…都要reasonable先得…你唔好上年同我講定今年生日快樂!
我打死你家!

仲有呢…今日收到miss yip張ecard…之後我覆佢email…
最好笑既野就係佢再reply我封email…個topic改左叫”傳情”…
唔知點解我個心sweet左一下…好似我同miss yip係到偷情咁…
哈哈!莫非miss yip 鍾意左我…!不過我都真係幾”鍾意”miss yip家…

今日計起…距離考pure maths 仲有5日only…我開始有d驚呀…
我好似未really去考咁…
依家仲咁有心情係到同人傾icq、同人傾電話、仲打緊呢篇野…
我好多都未溫晒家!我唔想呢科都死呀~
我已經死左2科啦…phys又預左死…
呢科已經係我最拿手既一科…但點都提唔起一d專心…
頭先juno話佢同阿欽、嘉麟、小明、joey聽日返sch.搵miss yip 問數…
我就覺得佢地好勤力…自己好懶…
但係我同樣都約左miss yip 星期一返去問數…
但相比之下…我真係覺得自己懶…點解會咁家…

唔同真係好似靚仔咁講…我唔應該諗得咁灰…應該樂觀地諗…
但我成日都口口聲聲同人講我係一個樂觀既人…
鍾意笑…唔開心既野又會好快唔記得…但點解我都會有時諗得咁灰家?

A﹕hehe~~甘睇來你D神經反射都好好啵~考左幾科喇?
B﹕2大科...
中化同UE~
A﹕呢兩科通常都係最早考ge~感覺如何lei?
B﹕死左...死得好徹低...
A﹕.......你唔係講真卦?!
B﹕今年呢2科改左format...
變得太勁...適應唔切...
而且難左好多~
A﹕我都有聽人講過話今年好似比舊年難左D,就好似文化科速讀果份paper,今年好似有成8篇articles,right?
B﹕係呀~
結果咪因為做唔切而死lok~
B﹕你上年考alevel家??
A﹕係呀~你又知我上年考A-level既?
A﹕等我一陣,我去沖杯咖啡先:)
B﹕沖咖啡咁認真~

咁你話聽人講bo...多數聽fd講...
而且多數d fd(or 佢d fd)仲repeat...
你先會知...而你又想去知...仲咁留意~
A﹕哇~ ~全中ar!!!你真係好有做偵探既潛質ar~D推理能力好犀利ya!